عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

زندگی جدید همراه بادختر گلم

1391/4/2 17:20
نویسنده : مامان مژگان
519 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون از چی ناراحتی انقدر اخم کردی؟؟؟از روزی که برگشتیم خونه ی خودمون تازه حس کردم که تو بچه ی خودمی!!!تعجبچون ازصبح تا عصر با هم تنها هستیم واز عصر تا شب بابایی هم با ماست.روزای اول خیلی سخت بود چون من هیچی بلد نبودم اما حالا دیگه راه افتادم.تو زیاد گریه میکردی و من هر کاری میکردم نمیتونستم آرومت کنم.گاهی انقدر ناتوان میشدم که دوست داشتم خودم هم با تو گریه کنمگریه.اما خب خدا رو شکرکم کم راه افتادم.الان تو شیرخودمو میخوری و روزی ١یا ٢بار هم شیرخشک.اسم شیرخشکت آپتامیل هست.قبل از اینکه تو به دنیا بیای من سر کار میرفتم از صبح تا عصر.اما الان همش تو خونه با تو هستم دختر گلم.کاش زودتر بزرگ بشی و بتونیم با هم بازی کنیم.لبخندلبخندلبخندآیسای گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)