عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

نظرات (34)

مامان صفورا
8 اردیبهشت 93 17:23
وااااااااااای چقده تو نازی ملوسک البته با اجازتون مامانی این همه بوسش کردم هااااااااا خواهش میکنم.شما لطف دارید.
زهرا
8 اردیبهشت 93 18:39
ای جانم خیییلی نازی عزیزم مرسی
مهسا خانوم
9 اردیبهشت 93 13:14
سلام.واقعا که نازی خوشمل.چش نخوری.بووووووووووس
مامان آیسو وآیسا
11 اردیبهشت 93 11:31
خیلی عالی بودن عکسهای ایسا نازی
مهسا خانوم
11 اردیبهشت 93 15:06
سلام.بدو بیا اپم نظر یادت نره.اون خوشگله رو هم ببوس
فرناز
12 اردیبهشت 93 19:00
سلام مامان نی نی خوشگل فرشته کوچولو خوشگلی دارین. خدا حافظش باشه همیشه. من نماینده بیمه هستم با دیدن این وبلاگی که واسه آینده ی فرزند نازنینتون طراحی کردین میشه متوجه شد که این نی نی والدین آینده نگر و به روزی داره... با توجه به حرفه م وظیفه ی خودم دونستم که به چنین پدر و مادر خوش ذوق و آینده نگری در مورد طرح آتیه فرزندان اطلاعات بدم... طرح آتیه فرزندان: شما در این طرح میتونید با پس اندازی روزی 1000 تومن برای آینده ی فرزندتون سرمایه گذاری کنید. (این حداقل مبلغه! میتونید هر مبلغی که دوس دارید قرارداد ببندید) مدت قرار داد هم به انتخاب والدینه! معمولا مدت جوری انتخاب میکنن که سن بچه به 20_22 سالگی رسیده باشه(خرج دانشگاه و جهیزه و....). تو این مدت هم یه سری پوشش بیمه داره و هم در پایان قرارداد اندوخته ی پول به همراه سودش رو دریافت میکنه. در طول مدت بیمه نامه هم (بعد از گذشت 2 سال از انعقاد قرارداد) میتونه 90% اندوخته ریالیشو وام بگیره!! به قول بیمه ای ها : از امروز به فکر آینده باشیم آینده همین فرداست همه ی شرکت های بیمه چنین طرحی دارن با تفاوت های کوچولو از شرکت های مختلف میتونید پرس و جو کنید اگر هم از من سوالی داشتید در خدمتم novin.4055@gmail.com
مهسا خانوم
13 اردیبهشت 93 0:09
سلام ایسا جونم.اومدم بگم خداحافظ تا بعد از امتحاناتم نمیتونم اپ کنم ولی مطالب جدید گذاشتم اگه خواستی بخون .دوست دارم عزیییییییییییییییییییییزم.مراقب خودتم باش
مامان آیسو وآیسا
29 اردیبهشت 93 20:03
مامان بردیا
31 اردیبهشت 93 15:31
جونمممممممم عروسک خوشکل
مهسا خانوم
1 خرداد 93 0:12
سلااااااااااااااااااااااااااااام. خوبی؟؟؟ عروسکم خوبه؟یک پست گذاشتم همینجوری چون خیلی دوسش دارم .ممنون میشم بیای وبخونی.مژگان جونم
مامان شینا
1 خرداد 93 1:32
عروسکی به خدا
مهساخانوم
1 خرداد 93 19:04
سلااااااااااااااااااااااااااااام.ایسا جونم خوبه؟؟؟؟؟؟ مررررررررررررسی که اومدین****** دوباره اپم ممنون میشم بیاین باموضوع تولد مامانی میزاری بوسش کنم؟؟؟؟؟؟
مهسا خانوم
5 خرداد 93 16:34
سلام.مرسی زحمت کشیدین **** ایسا خوبی؟؟ مامان مژگان زودتر اپ کن دیگه
مهسا خانوم
6 خرداد 93 13:27
اپم بدوبیا ایسا جووووووووووووونم
مهساخانوم
7 خرداد 93 14:15
شلام.ایسا جووووووووووووووووووووونم بدو خاله اپم با3 تاپست جدید
مهسا خانوم
8 خرداد 93 0:13
برای ایسا جوووووووووووووووووووووووونم.بامامانش
مهساخانوم
8 خرداد 93 16:24
سلام.ایسا جونم.خوبی خاله؟؟؟؟؟بعد از مدتی بالاخره تونستم عکس های اتلیه ی تو روببینم اخه بالا نمیومدن. خیلی خیلی قشنگن عزیزم* دووووووووووووووووست دارم ایسا جونبرای تو
مهساخانوم
10 خرداد 93 18:08
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس. اخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی عجب طعمی داد. خوبیییییییییییییییییی ایسا گلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟ تو که من سر نمیزنی ولی من میام وبهت سر میزنم وهرروز عکسای اتلیه ای تورو نگاه میکنم دوست دااااااااااااارم
مهساخانوم
12 خرداد 93 0:13
سلام.نیستی ایسا جونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بیا وبت رو اپ کن دیگه دلم برات خیلی خیلی تنگ شده منتظر عکساتیم هابرای ایسا جونم ومامان مژگان
مهساخانوم
12 خرداد 93 9:45
سلام.نیستی ایسا جونم؟؟؟؟؟؟؟
مهساخانوم
12 خرداد 93 23:47
سلااااااااااااام ایسا دلتنگتیم به مولا کوشی عجقم؟؟؟؟؟؟؟؟خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدو بیا اپ کن .دلم برات خیلی تنگ شده.میخوای غیب شی اطلاع بده.دلم برات تنگ میشه خب دیگهههههههههههبرای مامانی وآیسا جوووووووووووووووووووونم
مهساخانوم
15 خرداد 93 15:16
اپم. چرا نیستی دلم برات یک ذره شده ایسا
مهساخانوم
15 خرداد 93 15:49
$$$$$ ___$$_________$$$ __$$$$_______$$$___$$$$$ _$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ $$$_$$$$___$$$__$$$$____$ $____$$$$_$$$$_$$$ _______$$-$$$$$-$$----$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$ __$$$__$$$$$$$$$$$$________$ _$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$ $___$$$$___$$__$$$$___$$$ ____$$$_____$$___$$$____$$ ____$$______$$$___$$$____$ ____$$_______$$____$$$ ____$________$$$____$$ ____ _________$$$____$ _____________$$$ _____________$$$ ســـــــلام ____________ $$$ ____________$$$ ___________$$$ من آّپـــــــــــــــــــــم _________$$$$$ ________$$$$$ ______ $$$$$ خوشحال می شم بیای
مهسا خانوم
15 خرداد 93 15:51
. . . . . .¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶� � . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶ ¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶ ¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. . . .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶� � . . . . . . . ¶¶. . . . ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . . . . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . . . .´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . . . .´´´´´´´´´´´´¶¶
رزا
15 خرداد 93 21:19
خیلی نازه عروسکت
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 19:58
مهسا خانوم
17 خرداد 93 22:47
سلام.وای کجاییننننننننننننننننننننننننننننن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اپ کنین دیگهههههههههههههههههههههه چرا نمیاین.خیلی وقته نیومدین اپ کنین
مهسا خانوم
21 خرداد 93 14:03
سلام.ایسا نگران شدم ها کجایی عزیزم
حامدی
22 خرداد 93 2:37
خدابرات حفظش کنه ان شاالله با الگوئی مثل فاطمه زهرا تربیت بشه
مهسا خانوم
24 خرداد 93 10:55
سلام.ایم ادرس دومین وبمه .مذهبیه.شما لینکی. لطفا منو با اسم چادرم عشقم حجابم لینک کنین. در ضمن هردو وبم فعاله.منتظرتونم راستی ایسا نیستی ها کجایی عزیزم؟ خاله مژگان خیلی وقته نیستین دلم تنگ شده براتون
مهسا خانوم
24 خرداد 93 10:55
ببخشید اینم ادرس وبم. ادرسش اشتباه شد
جیران بخشنده
25 خرداد 93 10:09
سلام من جیران هستم و 15 سالمه و مدتی که با وب دختر نازتون آشنا شدم آیسا جون خیلی خوشگله
دختربهاری
24 مهر 93 13:56
قربونت برم من که اینقدر خوش عکسی
مامان مهدیس
30 آبان 93 16:26
چه عکسای نازی دخملتون هم خیلی ناز و مامانییه خدا براتون نگهش داره