عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

خانم شدن دختر مامانی

1393/3/26 18:09
نویسنده : مامان مژگان
1,171 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان مدتهاست که وبت آپدیت نشده آخه تو نمیذاری.به محض روشن کردن کامپیوتر فوری تو میای رو صندلی میشینی و به من اجازه ی دست زدن به کامپیوتر رو نمیدی.مدتیه که دچار توهم شدی که همه چیز مال خودته و میگی مال خودمه.از وسایل داخل خونه بگیر تا وسایل خونه های دیگه و مغازه ها و بچه های دیگه و ...شاکی

آیسای عزیزم بهتره از خانم شدنت بگم که بعد از 2سالگی از زمین تا آسمون فرق کردی و یه دفعه خیلی بزرگ شدی.دیگه کاملا پوشک رو گذاشتیم کنار چون دختر ناز مامانی مبره دستشویی و کارش رو میکنه.آرامپستونک رو هم گذاشتی کنار.آخه من سر پستونکت رو با قیچی بریدم و وقتی موقع خواب سراغش رو گرفتی بهت دادمش و تو با تعجب بهش نگاه کردی و گفتی که خراب شده.تو دهنت کردی و دیدی که قابل خوردن نیست.دیگه هر وقت میخواستی بخوابی و میگفتی پسی میخوام میگفتم مگه خراب نشده تو هم تایید میکردی و بی خیالش میشدی.به همین راحتی بعد از چند روز بی خیالش شدی.خجالتشیر خشک هم دقیقا تا 2 سالگی بهت دادم و الان فقط شیر پاستوریزه میخوری روزی 3بار البته تو شیشه.چند بار سعی کردم شیشه رو هم ازت بگیرم اما دیدم تو لیوان درست شیر نمیخوری و ترک شیشه مساوی با ترک شیر هست پس بی خیال شدم.از حرف زدنت بگم که بعد از 2 سالگی واقعا مثل معجزه هست خیلی راحت حرف میزنی و جمله میگی با لهجه ی شیرین منحصر به فردت.جمله های بزرگونه میگی جوری که من دلم ضعف میره از حرف زدنت.بوس

وابستگیت به من خیلی زیاد شده و همش بغلم میکنی و میگی مامان دوست دارم.البته شیطنت هات هم خیلی زیاد شده و دست بزن هم خیلی داری و هر کسی خلاف میلت رفتار کنه فوری میزنیش و میگی دختر بد(چه دختر باشه و چه پسر) یا میگی بچه ی بدقهر

غذا خوردنت هم بگیر نگیر داره بعضی وقتا خوبه و گاهی افتضاحسکوتاما عاشق تنقلات هستی مثل پفک-چیپس-لواشک-ژله و...

چند روز تعطیلیه 14 و 15 و 16 خرداد رفتیم کنگان خونه ی خاله مستانه.تو هم که عاشق آب بازی هستی همش میگفتی دریا.

خیلی عکسی ازت ندارم اما یه چند تایی هست که واست میذارم عروسکم:

پسندها (4)

نظرات (18)

مهسا خانوم
26 خرداد 93 20:44
سلاااااااااااااااااام.خوبین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چخبرااااااااااااا؟ افرین ایسا جون که تونستی پستونک وپوشک رو کنار بگذاری عزیزم به قول مامانی خانومی شدیاااااااااااا ای جانم چه نازی تو دخمل طلا. عاشقتمممممممممم ایسا خوشگلممممممم راستی من 12 سالمه وتوی ایلام ساکنم.بلد نیستم عکس اپلود کنم خاله مژگان دوووووووستون دااااااااارم
مامان شینا
26 خرداد 93 21:58
آفرین به آیسا جون که خیلی خیلی خانم شده
مهسا خانوم
27 خرداد 93 18:05
بوووووووووووووووووووووس.برای ایساااااااااااااااا جووووووونکمم
مهسا خانوم
27 خرداد 93 23:56
سلام.به ایسای خوشمل وخاله مژگان جونم.خوبین؟؟ خاله من دو تا وب دارم.اینم ادرس وب دومم.شما توش لینکی لطفا با اسم چادرم عشقم حجابم لینکم کنین. هردو وب اپم.
مهسا خانوم
28 خرداد 93 21:27
سلام ایسا گلی اپم به روایت تصویر فقط صبر کن تا کاملا لود شه
مهسا خانوم
30 خرداد 93 9:45
سلام.اپم
جیران بخشنده
4 تیر 93 17:18
من فدات بشم آیسای زیبا بوووووووس برای تو نانازی
مهسا خانوم
5 تیر 93 12:02
اپم تشری بیارین لطفا
مهسا خانوم
7 تیر 93 15:21
وبلاگه حجابم اپه! ممنون میشم بیاین وبه سوالات جواب بدین!
مهسا خانوم
9 تیر 93 14:36
اپم
مهسا خانوم
14 تیر 93 10:51
اپم.منتظرماا
مامان آنیسا
29 مرداد 93 23:23
عزیزم چقدر جیگر شدی تو ماشالا
مهسا خانوم
7 شهریور 93 23:39
سلام خاله مژگان .نمیخوای واسه روز دختر اپ کنی؟ روزتون مباررررررررررررررررررک
lمامان آنیسا
15 شهریور 93 16:07
چقدر ناز شده عکسا مخصوصا اونایی که لب دریاست
تکتم
25 شهریور 93 10:47
ما همچنان منتظر عکس های جدید این عروسک خانوم هستیم مامان آیسا
مهسا خانوم
13 آذر 93 11:34
سلام خوبین؟ نمیخواین اپ کنین ایا؟من منتظرررررررررررررررررررررررررررررررم
مهسا خانوم
26 اسفند 93 9:09
سلام خوبین؟ پیشاپیش سال نو مبارک باشه و امیدوارم سال جدید سالی باشه پر از خاطرات خوب و لحظات ناب
طراحی سایت
19 دی 94 13:46
پیشاپیش سال نو مبارک باشه و امیدوارم سال جدید سالی باشه پر از خاطرات خوب برای شما و دخترتان