عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

خداحافظي تا خونه ي جديد

1391/12/3 11:42
نویسنده : مامان مژگان
610 بازدید
اشتراک گذاری

آيساي عزيزم ببخش كه اين روزها فرصت نوشتن خاطرات و گذاشتن عكسهاي ماهت رو ندارم و دير به دير وبت رو آپديت ميكنمناراحتآخه مشغول جمع كردن وسايل خونه هستم.آقا جون خونمون رو فروخته و ما بايد تا 2هفته ي ديگه اينجا رو تخليه كنيم و بريم تو آپارتماني كه قراره تا چند روز ديگه ساختش تموم بشه.دلم براي خونمون تنگ ميشه چون كلي خاطره ازش دارم.26اسفند كه بياد سومين سالگرد ازدواج من و بابايي هست يعني 3 ساله كه ما تو اين خونه داريم زندگي ميكنيم و حدود يك سالي ميشه كه توهم به جمعمان اضافه شدي و هر سه با هم كلي خاطره هاي مختلف داريم.البته من هميشه عاشق زندگي تو آپارتمان بودم اما به دلايلي الان خيلي تمايلي به  رفتن ندارم.خيلي بي حوصله هستم واگه تو نبودي معلوم نبود چه جوري بودم.چون تو با شيطنت هات دلم رو شاد ميكني و بهم روحيه ميدي.اي كاش هنوزم بچه بودم و هيچ چيز نميفهميدم.اين روزها چيزهايي ديدم و شنيدم كه فقط فكر ميكردم مال تو قصه هاست.تنها نكته ي آموزنده اي كه از اين جريان ياد گرفتم و دوست دارم مادرانه بهت ياد بدم تا تو هم به اين مشكل برنخوري و دلت نشكنه اينه كه : يكي از مهم ترين چيزهايي كه براي ازدواج بايد بهش توجه كني هم سطح بودن فرهنگ و آداب  و رسومهاست.هر چقدر هم كه شوهرت رو دوست داشته باشي اما تفاوت فرهنگي زندگيت رو خراب ميكنه چون تو فقط با شوهرت زندگي نميكني و خواه نا خواه با خانواده اون هم بايد مراوده داشته باشي و ...

عسل مامان تا مدتي نميتونم واست چيزي بنويسم چون حسابي كار دارم .تازه تو خونه ي جديد بايد فكري به حال اينترنت كنم و دانژه ي جديد بگيرم. سعي ميكنم زود زود بر گردم با كلي حرف از پيشرفت هات.چند تا از آخرين عكسهات رو برات ميذارم و همين طور چند تا عكس از اتاقت تا بدوني فبلا اتاقت چه شكلي بوده.عسلكم خيلي خيلي دوست دارم توهمه ي زندگي ماماني.قلب

آيسا

آيسا

آيسا

آيسا در حال ماكاروني خوردن

آيسا تو لباساي ماماني

آيسا

آيسا

آيسا

آيسا

آيسا با كلاه عروسكش

آيسا

مامان آيسا

آيسا

آيسا

آيسا

اينم عكسهاي اتاقت:

اتاق آيسا

اتاق آيسا

اتاق آيسا

اتاق آيسا

اتاق آيسا

اتاق آيسا

انشاا... اتاقت تو خونه ي جديد خيلي قشنگ تر از اين بشه عروسكم.بووووووووسماچ

 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سارا
6 اسفند 91 2:16
به سلامتی و خوشی عزیزم ایسا جون ببوس
مامان انیسا
6 اسفند 91 20:50
ماشالا به این عروسک خوشگل خونه جدید هم مبارک باشه
مامان بردیا
8 اسفند 91 9:34
پیشا پیش منزل نو مبارک انشاا...امیدوارم لحظه های شاد زیادی رو در خونه جدید تجربه کنید. اسباب کشی با یه بچه کوچولو خییییلی سخته مژگان جون.خسته نباشی
نیایش
9 اسفند 91 10:12
ای جانم باز یک دوست شیرازی در دنیای مجازی! بانوی ما واقعا آیسا هستند . امید که منزل جدید سرشار از خیر و برکت باشد بانو
مامان مریم
28 اسفند 91 17:55
شب را در می نوردم و ز تاریکی گریزی ندارم می دانم روشنایی در راه است و فانوس عالم گونت روشنی مهتاب به تن دارد نوروز مبارک
مریم (مامان آرینا)
9 فروردین 92 14:44
عزیزم عیدتون مبارررررررک سالی سرشار از شادی و سلامتی براتون آرزودارم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 فروردین 92 13:30
سال نو مبارک. سالی پر از شادی و سلامتی براتون آرزومندم.
مامانی درسا
20 فروردین 92 2:59
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله همیشه شاد باشی وسلامت
سپیده از وبلاگ "کودک من"
20 فروردین 92 3:55
عزیزم دوست داشتید راست کلیک رو بردایرد تا عکسهای اتاقش رو بنام خودتون ثبت کنم
مامان حسین جون
20 فروردین 92 11:41
سلام عزیزم تولدت مبارک ایشالله 120ساله بشی
مامان سونیا
20 فروردین 92 15:25
,,,,,,,,,,,,,*,,,,,*,,,,,* ,,,,,,,,,,,,,,,,,’0,,,,”0,,,,”0 ,,,,,,,,,,,,,,, _||___||___||_ ,,,,,,,,,,’*,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,},* ,,,,,,,,,, 0,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/},’0 ,,,,,,,,,_||_{_________”___}_||_ ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/ ,,,,,,,,{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ,,,,,,,,{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/} ,,,,,,,,{_____________”_______} ~~~~HAPPY BIRTHDAY TO YOU~~~~
مامان بردیا
21 فروردین 92 13:27
سلام مژگان جون. خوبید؟ اسباب کشی تموم شده بسلامتی. دلتنگتونم.تولد عروسک نازمون مبارک هزاران بار ببوسش
سپیده از وبلاگ "کودک من"
26 فروردین 92 19:50
سلام خانمی. کد مورد نظر داخل قالب وبلاگتون هست. باید برید تو ویرایش قالب و کدش رو پیدا کنید و پاکش کنید
مامان مریم
29 فروردین 92 18:48
تولدت مبارک خوشگلم...پس کی میاین؟
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 14:52
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم
مامان ديانا
30 اردیبهشت 92 9:59
چه گوگولي هستي شما