عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

تولد 8 ماهگي آيسا

1391/9/21 23:28
نویسنده : مامان مژگان
620 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم تولدت 8 ماهگيت مبارك باشه.ازت عذر ميخوام كه تولدت رويك روز ديرتر بهت تبريك گفتم آخه تولد تو مصادف با هفتم پدر و مادر بزرگم  بود.فاجعه اي كه كمرمان  را شكست و همه مان را عزادار كرد.چه اشكها كه نريختيم و چه حسرتها كه نكشيديم اما با خواست خدا نميشه جنگيد و زندگي همچنان ادامه دارد.چقدر به حال تو حسرت خوردم كه هنوز هيچ چيز نميفهمي و نميدوني غم و غصه چيه!!!

3روز از صبح تا شب تو رو خونه ي عزيز جون (مادربزرگ پدري) گذاشتم و فقط شبها تو رو كنار خودم داشتم.درد از دست دادن عزيزان يك طرف و دوري از تو دختر گلم از طرف ديگه داغونم كرد.

آيساي عزيزم بابا بزرگ عاشق بچه ها بود و وقتي من تو رو حامله شدم كلي خوشحال شد.اما وقتي 4 ماهه بودم مشكل روده پيدا كرد و تو بيمارستان بستري شد و ديگه هيچ وقت خوب نشد و هيچ وقت نتونست تو رو در آغوش بگيره.مطمئن هستم اگه ميدونستي چه گلي رو از دست دادي تو هم عزادار ميشدي دختر نازنينم.گریهناراحت

عزيزم تو هيچ وقت فرصت عكس گرفتن با پدر بزرگت رو نداشتي اما در عوض با عكسش تونستي عكس بگيري گلم.

آيسا و بابابزرگ

آيسا و بابابزرگ

دختر نازم تو اين ماه تو حسابي پيشرفت كردي اما ماماني فرصت نوشتن كارهات رو پيدا نكردم و اميدوارم منو ببخشي.عزيزم تو به محض اينكه 7 ماهت پر شد و وارد 8 ماهگي شدي :

1-چهار دست و پا رفتن رو شروع كردي و الان ديگه حرفه اي شدي و با سرعت از يك سمت اتاق به سمت ديگه ميري.

2-به راحتي ميتوني بنشيني.

3-خودت به تنهايي از حالت چهار دست و پا به حالت نشسته در مياي.

4-حرفهايي كه همش تكرار ميكني: ماماما -بابابا - ن ن ن - ددد - گ گ گ

5- با روروك ميتوني راه بري.

عشق كوچولوي مامان تولدت مبارك.هوراهوراهورا

اينم عكسهايي كه روز تولدت تو خونه ي پدري ام  ازت گرفتم:

تولد 8 ماهگي آيسا

تولد 8 ماهگي آيسا

تولد 8 ماهگي آيسا

تولد 8 ماهگي آيسا

دختر گلم تو چند روزه كه سرما خوردي و يه كم بي قراري ميكني و سرما به چشمت هم زده و  كمي قرمز و كوچيك شده.آبريزش بيني هم كه لحظه اي رهات نميكنه. انشاا... كه زود خوب بشي عسلم.

اينم 2 تا عكس كه با كلي تاخير تونستم از  دندون هاي  كوچولوت بگيرم:

مرواريد هاي عسلم

مرواريدهاي عسلم

عروسكم تولدت مبارك.ماچماچماچتشویقتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بنیتا
22 آذر 91 2:01
عزیزم بابت این مصیبت بزرگ بهت تسلیت می گم.واقعا ناراحت شدم..ایشالا غم آخرتون باشه آیسا جونم 8 ماهگیت مبارک گلم
زیباترین گل پسرو گل بسردنیا
22 آذر 91 8:45
سلام مامان مژگان خیلی ناراحت شدم و تسلیت می گم ان شاالله که هیچ وقت غم سراغتون نیاید . دندونای نازگلت و دیدم ماشالله حسابی بزرگ شده زنده باشه و خدا نگهدارش
مامان بردیا
25 آذر 91 11:43
خییییلی ناراحت شدم .تسلیت میگم عزیزم .خدا بقیه عزیزانت رو برات حفظ کنه انشاا....روحشون شاد


خيلي ممنون
مامان مریم
26 آذر 91 12:18
سلام واقعا تسلیت میگم امیدوارم آخرین غمتون باشه و با این فرشته ی خوشگلتون زود غمتون کم بشه...


ممنون عزيزم