عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 28 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

حافظيه رفتن گل مامان

1391/8/17 11:30
نویسنده : مامان مژگان
618 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه12 آبان دختر ناز مامان براي اولين بار به حافظيه رفت.عسلم من عاشق حافظ و حافظيه هستم و كلي خاطره هاي رنگارنگ از اونجا دارم.در دوران دانشجويي دانشگاه من براي چند ترم جنب حافظيه بود و با بچه ها در هر فرصتي به حافظيه ميرفتيم و كلي خاطره دارم.اميدوارم تو هم مثل ماماني از حافظيه خوشت بياد نفسسسسسسسسسسسسسمقلب

حافظيه

حافظيه

حافظيه

حافظيه

حافظيه

حافظيه

حافظيه

اينجا هم ديگه خسته و گرسنه شده بودي و داشتي خودت رو لوس ميكردي تا بهت شير بديم:

حافظيه

حافظيه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عسل
28 دی 91 0:48
جیگرتووو.......
مامان آرش
29 دی 91 0:40
سلام خاله جون
مرسی که به وبلاگم سر زدید. ماشالا... شما چه دخمل نازی دارید واقعا مثل عروسکا میمونه عزیز دلم
با کمال میل،ما هم خیلی دوست داریم باهاتون دوست بشیم.
ولی مامان آنیسا جونم ما نمیتونیم وبلاگتونو ببینیم چون این رقص نور رو که گذاشتید نمیدونم چرا دیگه صفحه بالا و پایین نمیشه!! دوباره بیاید پیشمون.


سلام.عزيزم مشكل وبلاگ آيسا رو حل كردم.ممنون كه خبر داديد.