عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

آيسا در ويترين ني ني وبلاگ

1391/8/3 8:24
نویسنده : مامان مژگان
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

آيسا جون من وبابايي چند روز پيش تصميم گرفتيم تا فرم رزرو ويترين ني ني وبلاگ رو پر كنيم تا عكس قشنگ شما هم بره تو ويترين.امروز صبح كه رفتم سراغ كامپيوترو ديدم عكست تو ويترين هست كلي ذوق كردم.

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااعكس دختر نازم تو ويترينه.هوراهوراهورا

آيسا جان

niniweblog.com

 

آيسا جان

niniweblog.com

آيسا جان

niniweblog.com

با تشكر از مديريت ني ني وبلاگلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان نيروانا
3 آبان 91 9:22
سلام، خدا آيساي نازتون رو محكم توي دستاي خودش نگه داره. مباركه ويترين نشينيت خاله جون. ببوسينش


ممنون گلم.چشم
باران قلنبه
3 آبان 91 11:25
مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههه


مرسي
مامان اميرسام خان
3 آبان 91 13:14
سلام
واي تو چقدر نازي خوشگلم عاشقت شدم هر چند امروز اتفاقي از رو ويترين آمدم تو وبلاگت مي بوسمت
با اجازت لينكتون مي كنم


ممنون عزيزم.پسر شما هم خيلي خوشگله ماشالا.منم شما رو لينك ميكنم.
روزهای شیرین
3 آبان 91 15:07
چه دختر نازی عاشق خنده هاش شدم خدا حفظش کنخ واسه مامانش که میدونم عاشقشهههههههههه


ممنون عزيزم
مریم (مامان آرینا)
4 آبان 91 7:53
ای جونم،خانمی تو ویترین خوش میگذره مباااااارکت باشه عزیزم


مرسي خاله جون.
مهناز
4 آبان 91 10:40
مبارکه
سمانه مامان پارسا جون
6 آبان 91 0:29
زنده باشی گل من


ممنون عزيزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 آبان 91 9:52
سلام
من از طریق ویترین با شما و وبلاگتون آشنا شدم. خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم.

منم خوشحال ميشم و شما رو لينك ميكنم.ممنون از لطفتون
زیباترین گل پسرو گل به سر دنیا
6 آبان 91 10:29
سلام
خیلی خوشحال شدم وقتی عکس نازگلتو تو ویترین دیدم
مبارکش باشه
خدا حفظش کنه برای مامانی و باباییش


سلام عزيزم.ممنون گلم
یاسمین
6 آبان 91 12:02
ماشاله خییییلی نازی،ایشاله همیشه سالم و شاد باشی خوشگل خانوم
مامانش براش اسپند بریز تو آتیش





ممنون عزيزم شما لطف دارين.


ثمین
7 آبان 91 10:45
سلام! اگه جشنی برای کوچولوتون در راه دارید یه سر به دنیای نفیس بزنید و از ایده های متنوع و شیک استفاده کنید...
جشن سیسمونی... جشن دندونی... جشن قدم... جشن تولد پسرانه ... جشن تولد دخترانه ... جشن تکلیف... جشن الفبا... و........
منتظرتون هستم...


سلام عزيزم.باشه چشم سرميزنم.



مامان بردیا
9 آبان 91 12:25
سلام. از طریق ویترین... آشنا شدم.چه عروسک نازی داری مژگان جون خدا حفظش کنه.آدم میبینتش دلش میخواد خوب...از آشنایی با شما خوشحالم مخصوصا که همشهری هستیم.به ما سر بزن


سلام عزيزم.ممنون لطف داريد.منم از آشناييتون خوشبخت شدم.باشه چشم
مامان رادین
9 آبان 91 17:14
سلام عروسک قشنگ دارید.خدا حفظش کنه براتون. از طرف من ببوسیدش
مامان رادین
9 آبان 91 17:17
سلام. عروسک خیلی نازی دارید. خدا حفظش کنه براتون. از طرف من ببوسش
مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
9 آبان 91 19:10
سلام من از ویترین با آیسا جوون آشنا شدم پســــــــــــرک شیطون من هم امروز اومده به ویترین خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

سلام عزيزم.منم با تبادل لينك موافقم.موفق باشيد.
مامان بردیا
11 آبان 91 8:52
مژگان جون اگر با تبادل لینک موافقی خبرم کن.کوچولوی نازتو ببوس