عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

آیسا و آوا

1391/6/7 16:04
نویسنده : مامان مژگان
469 بازدید
اشتراک گذاری

آیسا جون تو دیروزیه دوست پیدا کردی به اسم آوا.آوا بچه ی دوست من زهرا هست.راستش وقتی داشتیم واسه تواسم انتخاب میکردیم بابایی تمایل داشت که اسمت رو آرشیدا بذاریم اما به دلایلی این اسم رد شد.بعد اسم آوا رو واست انتخاب کردیم اما حدود یک ماه مونده بود به تولدت که فهمیدم دوستم میخواد اسم نی نیش رو آوا بذارهناراحتخیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم یه اسم دیگه واست پیدا کنم متفکرتا اینکه اسم آیسا رو پیدا کردیم.هم من و هم بابایی خیلی خوشمون اومد و از همون موقع اسم توآیسا شد عزیز دلمچشمک.دیروز من و تو رفتیم خونه ی دوستم تا آوا کوچولو رو ببینیم.آوا ٢٥روز از تو بزرگتره خیلی با نمکه.امیدوارم در آینده با هم کلی بازی کنید و دوستای خوبی بشید.قلباین هم ٢تا عکس از تو و آوا:

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

آیسا و آوا

آیسا و آوا

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)