عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

3ماهگی آیسا

1391/4/21 17:51
نویسنده : مامان مژگان
490 بازدید
اشتراک گذاری

آیسا جان تولد 3ماهگیت مبارک.تو دیروز 3ماهه شدی و من وبابایی رو خوشحال کردی.لبخندتو الان میتونی کلی بخندی البته خنده هات کمی با صدا شده.ذوق میکنی و تند تند دست و پا میزنی.تلویزیون تماشا میکنی و وقتی خسته شدی شروع میکنی به غر زدن.وای به روزی که دیگه طاقتت تموم بشهکلافهجوری گریه میکنی که دست و پام رو گم میکنم و فکر میکنم که بلایی سرت اومده اما به محض اینکه بغلت میکنم آروم میشی.تو خیلی شیطون بلایی عزیزمچشمکنیشخند

آیسا               این عروسک رو خاله مرضیه واست آورده وتو با حرص خوردیش آخه تو همه چی رو میخوری دختر گلم.خوشمزهخوشمزهخوشمزه

آیسا

آیسا               اینجا هم تازه اومده بودیم خونه.میخواستم لباست رو عوض کنم اما تو انقدر بامزه مشغول خوردن دستات شدی که دلم نیومد لباس تنت کنم.

آیسا

آیسا                 مامان جون تو عاشق ورزش بوکس هستیابروهمش ورزش میکنی مثل بابات که قبلا کیک بوکسینگ کار میکرده.

آیسا

آیسا              اینجا هم تازه حمام کردی بودی و کلاه پوشیدی تا موهات خشک بشه دختر گلم.

                                               

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهناجون و اذین جون
7 شهریور 91 14:50
چه جالبدخترعمه ماهم اسمش ایسااست قووووووووووربونت شم