عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

تا 2ماهگی آیسا

1391/4/7 16:09
نویسنده : مامان مژگان
442 بازدید
اشتراک گذاری

آیسای عزیزم تو روز به روز بانمک تر میشی و من وبابا فرزاد عاشقت هستیم.تو زیاد گریه میکنی.اما ما حتی گریه هات رو هم دوست داریمگریهچون میدونیم که به همین زودیها تو دختر آرومی میشی و دیگه ما رو اذیت نمیکنی.راستش باید اعتراف کنم که این اخلاقت به من رفته.مامان بزرگ میگه:منم وقتی کوچولو بودم همش گریه و زاری میکردم.چه لذت بخش هست که روز به روز بزرگتر شدن میوه ی زندگیت را ببینی و من هم در حال حاضربه این امید روزهایم را شب میکنم.چند تا از عکسهای بین 1تا 2ماهگیتو رو به نمایش میذارم تا با دیدنش لذت ببری:آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیساوای عزیزم یادم رفت بگم که تو از روز اول تولدت موهات به سمت بالا بود و همه میگفتن که موهات فشن هست.قربون اون موهای قشنگت برم عسلم.

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا               فدای چپ چپ نگاه کردنت بشم عروسکمچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)