عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

23 ماهگی عروسکم

1392/12/25 15:49
نویسنده : مامان مژگان
962 بازدید
اشتراک گذاری

آیسای عزیزم 23 ماهگیت مبارک باشه گلمقلبانقدر این روزها سرم شلوغه و کار دارم که با زحمت تونستم برات بنویسم.همیشه روزهای آخر سال همه ی کارها هول هولکی انجام میشه تا قبل از سال جدید تموم بشه.تو هم که انقدر شیطونی میکنی که دیگه وقتی برام نمیمونه.کمتر از یک ماه دیگه تولد 2 سالگیت هست و من برای تولدت اشتیاق خاصی دارم.عسل مامان تو دیگه حسابی بزرگ شدی :کلی میتونی حرف بزنی و حتی جمله بگی.حدود 3 هفته ای هست که تو اتاق خودت تنها میخوابیخوابالبته من اول میخوابونمت بعد میزارمت تو اتاقت.دیگه وقتایی که بیداری و خونه هستیم پوشکت نمیکنم و تو خودت بهم خبر میدی که جیش داری و من از این بابت خیلی خوشحالملبخندالبته شیطونیات هم مثل خودت بزرگ شده.وقتی بیرون میریم همش دوست داری راه بری و کسی هم دستت رو نگیره و هر جا دوست داری بری.تا از در خونه میایم بیرون به جای رفتن تو آسانسور فوری میری سمت پله ها و بالا میری چون پله خیلی دوست داری و منم از این جریان خیلی میترسم که یهو خدایی نکرده نیفتی.ناراحتغذا خوردنت هم تعریفی نداره بعضی روزا یهو اشتهات خوب میشه و بعضی روزا هیچی نمیخوری.عاشق نقاش هستی و همش میگی تتاب(کتاب) میخوام و بعد هم تقاضای مداد میکنی و شروع میکنی به خط خطی کردن.البته الان دیگه پیشرفت کردی و یه چیزی شبیه دایره میکشی و واسه خودت شعر چشم چشم دو ابرو رو میخونی.برنامه کودک هم خیلی دوست داری از صبح تا ظهر باید واست سی دی بذارم و ظهر هم تا قبل از خوابیدنت برنامه رنگین کمون شبکه تهران و نگاه میکنی و همش میگی میما -پن-یعنی نیما و پنگول.دختر قشنگم عاشقت هستم و امیدوارم زود بزرگ بشی و هم صحبت مامانیماچحالا میریم سراغ عکسهای 22 و 23 ماهگیت :

آیسای مامان عاشق لاک زدنآیسا

آیسا

 آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

آیسا

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان بردیا
27 اسفند 92 10:42
سال نو و دوساله شدن عروسک خوشکلت مبارک مژگان جون.
مامان آیسو وآیسا
27 اسفند 92 12:48
27 ماهگیت مباررررررررررک عزیزم... سال نو هم پیشاپیش مباررررررررررک مژگان جووون خصوصی هم داری