عروسكم آيساعروسكم آيسا، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

آیسا,عروسک قشنگم

17 ماهگی آیسا

1392/6/25 10:10
نویسنده : مامان مژگان
813 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مامان 17 ماهگیت مبارک.ببخشید که چند روز با تاخیر اومدم آخه ویندوز عوض کرده بودیم و رو ویندوز جدید برنامه ی کم کردن حجم عکس نصب نمیشد و آخر با کلی مکافات نصبش کردیم.از خود راضیعسل مامان کلی بزرگ شده و کارهاش هم با نمک تر شده.هروقت من نماز میخونم تو هم چادر کوچولویی که عزیز برات دوخته رو میپوشی و نماز میخونی.در اون حالت مثل فرشته ها میشی و من انقدر بوست میکنم تا جیغت در بیاد.ماچحرف زدنت هم خیلی بیشتر شده و کلی از کلمه ها رو میگی البته فقط من و بابایی میفهمیم که چی میگی.کلی دندون در آوردی فکر کنم 11 تا شده باشن.حدود ده روز پیش نی نی خاله مهناز به دنیا اومد.تو نی نی رو خیلی دوست داری(البته بیشتر از نی نی گهوارشو دوس داری)همش میرفتی کنار گهواره و نی نی رو لالا پیش پیش میکردی و تا گهواره رو خالی میدیدی سریع میرفتی توش و خودت رو تکون میدادی.لبخند

غذا خوردنت تغییری نکرده اما بهداشت گفت که یه کم وزن اضافه کردی یعنی از 10:300 به 10:700 رسیدی و واسه یک ماه خوبه.اما من اصلا راضی نیستم و فکر میکنم این اضافه کردن به علت تغییر لباس باشه.عاشق لواشک هستی و چون واسه شکمت خوبه همش برات میخرم.پفک هم خیلی دوس داری و هر وقت ما میخوایم یواشکی بخوریم تو پیدات میشه و به زور از ما میگیری و میخوری.زبانآیسا جونم ماه بعد واکسن داری و من از الان استرس دارموقت تمام

اینم چند تا عکس از 17 ماهگیت:

آیسا

آیسا

تازه از خواب بیدار شده بودی و چشمات پف کرده هست.خمیازه

آیسا

آیسا

عسل مامان 17 ماهگیت مبارک.هوراهوراهورا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ی منتظر
21 مهر 92 23:37
سلام خوبید؟ نی نی ما 19 روز دیگه به دنیا میاد خوشحال میشم اگه به جمع دوستان نی نی ناز ما بپیوندید لطفا موافقتتون رو تو بخش نظرات اعلام کنید. خیلی ممنونم